Trei reguli pentru stimularea metabolismului

Fiecare dintre noi a auzit replica „Metabolismul meu este incet. El/Ea poate manca ce vrea fara sa se ingrase nici macar un kilogram. Sigur are un metabolism bun”. Metabolismul transforma ceea ce mancati in energie, care sustine si cel mic lucru pe care il faceti.  Intr-adevar, rata metabolismului bazal- numarul de calorii de care organismul are nevoie pentru a supravietui- este in mare parte genetica. Dar, exista trei reguli pe care ar trebui sa le urmati constant pentru a va stimula metabolismul si pentru a asigura functionarea normala a organismului.

Metabolismul este influentat de nenumarati factori, precum varsta, stilul de viata, rutina de somn sau numarul de gustari pe care le mancati in fiecare zi.

1.  Consumati multe proteine

„Organismul arde mai multe calorii atunci cand digera proteine decat atunci cand digera grasimi sau carbohidrati”, spune Louis Aronne, specialist pe probleme de obezitate la Weill Cornell Medical Center din New York.

2. Nu uitati de micul dejun

Chiar daca oamenii de stiinta nu au reusit sa stabileasca exact daca micul dejun ajuta la pierderea kilogramelor in plus, este important sa mancati ceva dimineata pentru a-i oferi metabolismului un start sanatos. Astfel, organsimul va avea energia necesara pentru a functiona bine.

3. Consumati in mod constant mici gustari

Incercati sa nu lasati sa treaca mai mult de trei-patru ore fara sa „rontaiti” ceva. O pauza mai lunga poate scadea rata metabolica.

Sursa: Health.com

A.C.

Articole similare:

  1. Revitalizarea metabolismului: 10 modalitati prin care puteti arde mai multe calorii
  2. Micul dejun ideal pentru arderea grasimilor
  3. Stimularea cerebrala profunda, o terapie promitatoare pentru bolnavii de epilepsie
  4. Cum functioneaza si ce ne influenteaza metabolismul
  5. Trei motive pentru care ar trebui sa mancati mai multe alimente picante

Tags: , ,

3 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de kk
    Publicat la data de 31.12.2014, ora 9:43 pm

    Rog nu mai traduceti tâmpenii de pe net.
    Cititi in primul rand ce e aia gluconeogeneza si cum organismul transformă proteinele in carbohidrati si apoi îi consuma sau depune ca grăsime. Ca sa nu uitam de faptul ca proteinele animale in exces duc la slăbirea sistemului imunitar, credeți că postul se tine degeaba?

    Micul dejun se sare pt ca dimineața catabolismul e mai puternic si deci si slăbirea. Mănânci mic dejun doar dacă ești normal ca greutate ca sa păstrezi greutatea sau dacă ești culturist pe creştere.

    Aia cu gustările dese e ok atât timp cat nu amesteci grăsimile cu carbohidrati, altfel ai ingrasare accelerata.

    • Comentariu scris de Marcel
      Publicat la data de 2.1.2015, ora 9:46 am

      Mai dar cum le stii tu pe toate…… mai stii si altele!

    • Comentariu scris de Elise
      Publicat la data de 2.1.2015, ora 10:56 am

      Bravo, KK! Sa mananci proteine sa-ti distrugi rinichii!… Important este sa ai putin autocontrol, sa nu spun bun-simt… Pana la urma fiecare stie cand mananca prea mult.



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !