Nicolae Marcu, directorul executiv Medlife, a discutat online despre sistemul medical privat

Dr. Nicolae Marcu / Foto: MedLive.ro

In Romania exista 505 spitale, dintre care 50 sunt private. E mult sau e putin? In Romania se vorbeste de ani de zile despre asigurarile de sanatate private, dar ultimele declaratii ale oficialilor spun ca mai repede de doi ani nu vom avea parte de asa ceva. Mai putem astepta atat sau nu? Peste tot in lume, sistemul medical este orientat catre una dintre aceste doua abordari: eficientizare economica (sistemul anglo-saxon care pune accent pe asigurarile de sanatate) sau echitatea accesului (sistemul francez in care asigurarile de sanatate sunt “sociale”). Cu amandoua nu se poate, iar Romania bajbaie intre falimentul ultimei variante si lasitatea de a o incerca pe prima. In ce directie ar trebui sa incline balanta si cine o poate influenta? Ca pacient, preferati sa mergeti intr-un spital privat sau intr-unul de stat? Care sunt avantajele si care sunt inconvenientele? Cat de functional este modelul privat in sistemul medical romanesc? O serie de intrebari la care a raspuns dr. Nicolae Marcu, directorul executiv Medlife, liderul serviciilor medicale pe piata privata.

  • Intalnirea s-a incheiat.
  • Intra in articol pentru a citi raspunsurile invitatului.

Realizator: Vlad Mixich.

Articole similare:

  1. O mie de motive pentru care nu mergem la medic. Dr. Nicolae Marcu, psihiatru, a discutat online despre angoasele romanului la cabinetul medical
  2. Spaga in sistemul medical romanesc. Dr. Nicolae Marcu: “A conditiona actul medical – sub orice forma, nu numai material – mi se pare abominabil”
  3. Medic roman: Plec sau lupt cu sistemul? Pacient: Pot fi tratat corect in Romania? Dr. Thomas Mann, fost sef al Directiei britanice de Sanatate Publica, a discutat online despre sprijinirea prin politici publice a performantei medicale
  4. “Multi medici uita ca pacientii sunt la fel de destepti ca ei.” Dr. Nicolae Marcu, cu sinceritate despre doctori buni si mai putin buni
  5. Premiera in sistemul medical privat din Romania. S-au nascut primii tripleti in urma tratamentului infertilitatii

Tags: , , , ,

46 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de ela
    Publicat la data de 23.1.2011, ora 7:04 pm

    Buna ziua! Cum se fac angajarile in sistemul privat (spitale, clinici)? Se pune accent pe o buna pregatire sau si acolo functioneza sistemul pilelor si al nepotismului? Cine se ocupa de recrutarea personalului si daca pe site-uri (respectivelor institutii) apar datele despre concursurile care se dau pt ocuparea posturilor libere?
    Felicitari pt tot ce faceti in privinta sanatatii romanilor care au tot dreptul la un tratament uman profesional adecvat timpurilor in care traim.

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:09 am

      Buna ziua!
      Accentul cade pe doua tronsoane: personal si profesional. Aceste directii nu pot fi separate cu usurinta. Consider ca 60% din valoarea medicului este de relationare cu pacientul, de capacitate de dialog, de informare a pacientului.
      Profesional conteaza mult experienta si tendinta nativa la informare.
      “Sistemul pilelor” functioneaza in directia urmatoare: “cunosc un medic foarte bun, doriti sa va intalniti cu el”? Pana acum nu am avut “presiuni” la angajarea personalului.

      De recrutarea personalului se ocupa departamentul de resurse umane. Dupa triajul specific se cere un aviz de la directorul medical si/sau seful sectiei respective.

      Clinicile private au un interes deosebit pentru personalul inalt calificat deci vor aborda orice cale pentru atragerea acestuia, inclusiv anunturi pe site.

  2. Comentariu scris de Raluca
    Publicat la data de 23.1.2011, ora 8:28 pm

    In Viena exista clinici specializate in recuperare. Dupa o interventie, pacientul este indrumat de catre medicul sau spre centrul de fizioterapie/recuperare, unde urmeaza o serie de sedinte de terapie sub indrumarea unui specialist. Dumneavoastra ce masuri ati intreprins in acest sens, intrucat aceste clinici specializate de recuperare nu exista in Romania?

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:13 am

      Exista si la noi centre specializate. Chiar performante.
      La Medlife Grivita exista un astfel de centru care include si un bazin pentru recuperare neuromotorie. Tot personalul nostru este inalt calificat. Exista chiar posibilitatea de internare pentru cura de recuperare in Life Memorial Hospital, aflat in aceeasi cladire.
      Din nefericire, cererea este mult peste oferta in Romania.

  3. Comentariu scris de Io
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 11:24 am

    Buna ziua
    Sunt abonat Medlife si in general sunt foarte multumita de serviciile oferite si de profesionalism. Totusi, foarte recent am avut o experienta la care nu ma asteptam. Aveam o programare (nu vreau sa fac rau nimanui si de aceea nu voi da mai multe detalii) , si a trebuit sa astept 40 de minute peste ora la care eram programata , dupa care am plecat renuntand la programare. Ulterior am fost sunata de acolo, propunandu-mi-se sa merg mai tarziu (fara scuze, etc) ca sa nu imi pierd programarea !? Bineinteles ca am refuzat . De mentionat faptul ca timp de 30 de minute nu a fost nimeni in cabinet … Se poate sa fi fost o intamplare, sper sa fie asa, pentru ca ar fi pacat ca si sistemul privat sa fie influentat de practicile comune din sistemul de stat…nu conteaza cat de renumit sau nu este medicul respectiv. Ar trebui acordata atentie si acestor aspecte, care dupa parerea mea, daca se repeta, risca sa strice bunul renume al clinicilor pe care le conduceti.
    In rest, felicitari si succes in extinderea pe care o planificati.

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:18 am

      Imi pare rau ca nu ati comunicat receptiei acest aspect. Am o singura explicatie: o urgenta medicala la care medicul respectiv a fost chemat. Chiar si asa, asistenta sau receptia trebuiau sa va anunte. Este impardonabil din pacate.
      Avem implementat un program de “customer care” . Din ce spuneti Dvs se pare ca functionarea este inca defectuoasa. Imi pare foarte rau de disconfortul creat !
      As dori sa ne putem revansa cumva!

  4. Comentariu scris de Sulai Laurentiu
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 11:53 am

    Buna ziua.
    Trebuie sa ma operez pentru a imi fi schimbata valva aortica care este bicuspida.
    Imi doresc sa fac aceasta operatie in Romania insa in cadrul unui spital privat nou.Stiu ca Medlife va deschide un nou spital la Brasov.Veti avea acolo o sectie de chirurgie cardiaca capabila sa presteze interventii de acest gen?

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:22 am

      Spitalul de la Brasov, dezvoltat impreuna cu Policlinica de Diagnostic Rapid, nu va avea o sectie de chirurgie vasculara. Dar, din ce cunosc, in Brasov exista un centru privat cu personal medical excelent care ar putea face o astfel de interventie. Centrul se numeste Clinicco.

  5. Comentariu scris de lavinia
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 12:02 pm

    Buna ziua,

    As dori sa stiu daca Medlife si sistemul medical privat tin cont de nivelul veniturilor din Romania cand isi stabilesc tarifele la servicii. De ex in Medlife pentru a face o simpla injectie, daca ai o urgenta si nu esti intr-un program de tratament de la un medic din spital, costa 40 de lei. O nastere prin cezariana in jur de 8.000 de lei. La stat, cu 5 lei iti face orice asistenta o injectie si cu 2.000 de lei sunt medici super multumiti de spaga pentru o cezariana.

    Conditiile din privat sunt mult mai bune, este evident acest lucru, dar preturile sunt uneori imposibile. In ce masura exista posibilitatea stabilirii unor parteneriate de tip PPP care sa reduca costurile serviciilor in privat? Sau cum se gandesc maganerii din privat sa rezolve aceasta problema? Nu e neaparat una, ca e coada permanent la Medlife, dar totusi..

    Multumesc.

    Lavinia

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:33 am

      Problema preturilor este una dificila, mai ales in contextul actual cand pare ca lupta se duce in jurul cuvantului discount.
      Calculul preturilor porneste de la consumul real (consumabile, utilitati, chirie, cost personal, profit etc). Apoi privirea cade asupra pietei respective (unde te pozitionezi in piata). Apoi asupra puterii de cumparare. Decizia este luata de departamentul marketing, care urmeaza strict strategia companiei. Uneori se creeaza decalaje mari comparativ cu preturile nevazute din alte sectoare, alteori este chiar invers. Medicina privata nu este subventionata si functioneaza din veniturile cash pe care le obtine.
      Managerul este permanent atent la costuri si la preturi. El nu are cum sa iasa dintr-un buget agreat si atunci trebuie sa identifice mijloace de marketing pentru atingerea scopului propus. Nu cred ca medicina privata poate astazi sa reduca preturile. Ar exista doar doua alternative: sa faca volume mult mai mari (risc de eroare medicala) sau sa scada din calitatea serviciilor (medici mai ieftini, adica mai slab pregatiti). Nu voi agrea niciuna dintre cele doua variante pentru Medlife.

  6. Comentariu scris de Cristian
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 3:01 pm

    Buna ziua!Am fost diagnosticat cu otoscleroza labirintizata bilaterala, iar medicul curant ma poate opera doar intr-o clinica privata (acelasi medic practica aceeasi operatie intr-un spital de stat). Desi i-am explicat ca nu am banii necesari interventiei chirurgicale, refuza sa ma opereze in spitalul de stat. Intrebarea mea este daca CNAS poate suporta vreun procent din costuri sau pot recupera de la CNAS vreu ban ulterior?Multumesc

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:35 am

      Daca spitalul respectiv are contract cu CNAS, singurul cost suportat de Dvs este cel pentru conditii hoteliere.
      Daca nu are, nu puteti recupera niciun ban.

  7. Comentariu scris de Mihai
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 5:05 pm

    As dori ca dl. Nicolae Marcu, DE Medlife sa prezinte pachetele de asigurari oferite de aceasta companie (servicii si costuri de asigurare) si sa ne spuna cum actioneaza impreuna cu celelalte companii private similare pentru ca cetatenii sa poata opta pentru o asigurare de sanatate (privata sau de stat). Este imoral sa fim obligati sa platim o suma de 5,5% din pensie la fondul de sanatate, iar CNAS sa nu ofere pachete de servicii (unul minim si altele in functie de cat reprezinta aceasta cota; una este o cota de 5,5% dintr-o pensie de 1.000 lei, alta dintr-o pensie de 2.000 lei etc.; deci sunt necesare pachete de servicii care sa fie oferite asiguratilor in functie de suma absoluta cu care contribuie fiecare asigurat).

  8. Comentariu scris de mihai
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 5:46 pm

    Eu platesc toate contributiile la asigurarea obligatorie de stat dar nu beneficiez de nici un serviciu, am avut un medic de familie care a plecat din tara, fisa mea s-a pierdut si daca am nevoie de o consultatie vin tot timpul la MedLife si achit pretul intreg. Abonamentul individual este cam scump pentru ce servicii am eu nevoie si frecventa lor.
    Intrebarea este, aveti contract cu CNAS ? As putea sa imi fac o fisa de medic de familie la MedLife si sa va acoperiti o parte din costul consultatiei prin compensare la casa iar eu sa achit doar diferenta?

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:41 am

      1, Avem contract cu CNAS pentru urmatoarele servicii: medicina de laborator, sectia Medicala a LMH, sectia Pediatrie LMH, sectia chirurgie LMH. pentru o internare in aceste sectii singurul cost va fi cel pentru conditii hoteliere. (nu veti plati consultul in spital, tratamentul, investigatiile si eventualele interventii chirurgicale).
      2. Puteti sa va inscrieti la un medic de familie in cadrul Medlife si atunci consultatiile la acest medic sunt total gratuite. In eventualitatea unui consult de alta specialitate veti plati contravaloarea integral.

  9. Comentariu scris de Marcel Popa
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 7:15 pm

    Doresc sa abordati urmatoarele probleme deontologice:

    1.medicii si asistentii, asistentele sa fie obligati din start sa opteze fie pentru stat fie pentru forma privata – nicidecum impreuna. Intru-cat azi asistentele care lucreaza la spitalele de stat lucreaza si la spitalele , clinicile private iar gradul de oboseala fizica (10-12 ore / zi) este extrem de vizibil. In Franta -Germania este inerzis a lucra in conditiile mai sus mentionate (regula este ori Stat – ori Privat).

    2. Medicilor din clinicile de la stat sa le fie interzise dreptul de a profesa in clinicile private si invers (apare concurenta neloiala) – sunt cunoscute cazurile cand “medicul” te indruma sa mergi dupa masa la clinica privata unde are program dupa orele de la cabinetul de la spital (de Stat) si sa platesti o consultatie egala ca si serviciu cu cea efectuata la spital – policlinica de stat.

    3.Sa se puna accentul pe preventie mai mult decat pe “Supermedicina” caci oricum cei cu posibilitati mai nou au obiceiul sa mearga la “Viena” pentru operatii – tratamente.

    4.Dinozaurii care tin cu dintii de scaune in detrimentul tineretului sa fie scos sub o forma democratica din peisaj – ceva de genul sa aiba dreptul la maxim 2 mandate de 4-5 ani de conducere a spitalului ori a sectiei …etc.

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:54 am

      1. Nu sunt de acord cu ingradirea dreptului la munca pe criteriul actionariatului (de stat sau privat). Sunt de acord cu limitarea timpului de lucru pentru medici si asistente indiferent cum se compune acest timp. In Marea Britanie asa functioneaza. Spitalul cumpara de fapt orele medicilor chiar daca acestia de exemplu sunt autonomi (persoane juridice).

      2. Pot fi de acord punctual pentru aceste cazuri. Cazurile sunt foarte rare azi, cel putin in Bucuresti unde cunosc foarte bine situatia.

      3. Cheia preventiei este clientul (pacientul) si mai putin medicul. Conteaza mult informarea corecta si continua a clientului sa nu devina pacient. Si mai conteaza cine plateste, chiar foarte mult din pacate. Si mai conteaza genul…femeile se duc, barbatii foarte rar. Tot din pacate. Nu va mai dura mult “autostrada Viena”.

      4. De acord cu o perioada finita pentru un post de conducere. Mie-mi plac anumiti “dinozauri”. Dau echilibru, dau experienta… Trebuie sa fie locomotive si nu vagoane.

  10. Comentariu scris de andi
    Publicat la data de 24.1.2011, ora 10:04 pm

    o intrebare scurta si la care doresc un raspuns corect: aveti angajati si medici ce lucreaza la stat? dar asistente? vi se pare moral?

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:59 am

      Medici da, aproape 100. Asistente da, 2 sau 3.
      Legea permite, nu pleaca din timpul de lucru angajat cu spitalul de origine. Sunt foarte valorosi. Pot avea venituri substantiale din munca lor, venituri albe, la vedere.

      Pentru ei este greu, mai ales pentru cei valorosi. Prin valoarea lor sunt urmariti de pacienti.

      Moral? Doar daca-mi precizati cine sufera si nu are putere sa se apere!

      • Comentariu scris de felicia
        Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:49 pm

        poate suferi pacientul. el cauta un medic valoros si, desi il gaseste la un spital de stat, medicul il poate chema la consultatii la spitalul priva cu care colaboreaza, stiti bine ca astfel de practici exista. pacientul va dori in continuare medicul valoros, deci va scoate din buzunar o suma de bani deloc modica pentru a-l urma. desi moral ar fi fost ca pacientul venit la spitalul de stat sa fie tratat la spitalul de stat.

  11. Comentariu scris de Gabi
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 6:48 am

    1. Spuneti ca “cu amandoua nu se poate”, dar nu este aceasta situatia in Israel? Puteti sa comparati situatia din Israel cu cele doua sisteme mentionate de dumneavoastra?

    2. Marea Britanie, cu sistem national de sanatate si cu ~15% din populatie cu asigurare privata, unde se incadreaza — la sistemul anglo-saxon cu accent pe asigurare privata, sau la sistemul francez?

  12. Comentariu scris de Marcu
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 8:30 am

    Noi vrem sa ne tratam exclusiv la privat, insa privatul are niste standarde de pret greu de atins. Voi ne vreti mic-burgheji ca sa ne permitem, dar cum sa ne ridicam nivelul de trai?

    Si eu am asteptat 30 minute la usa la Medlive, timp in care inauntru s-au aflat numai medicul si asistenta. Este timpul lor de umblat in dosare, insa poate…..

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:04 pm

      1. Daca stiam cum sa ridic nivelul de trai as fi acum pe un soclu.
      2. Din nou impardonabil. Asistenta are obligatia sa iasa din cabinet si sa se asigure ca nu asteapta nimeni la consultatie. Sunt mahnit ca s-a intamplat asa ceva in Medlife.

      • Comentariu scris de ID
        Publicat la data de 10.5.2011, ora 11:11 am

        Domnule director,
        Am fost la Clinica MedLife Grivita, pentru un consult neurologic la dr.Petrea.
        Cred ca ar tebui sa renuntati la serviciile ei cat mai urgent, sa numai faca si altor copii ce i-a facut fiicei mele.

  13. Comentariu scris de MOISA LUCICA
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:34 am

    Buna ziua,

    Cum pot afla daca prin expansiunea MEDLIFE din ultima perioada aveti nevoie de experienta mea de peste 15 ani in companii multinaltionale pe specializarea Accounting Manager/Financiar Manager.Agentiile de recrutare m-au dezamagit prin lipsa de profesionalism a celor care se ocupa de selectii.

    Multumesc.

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:07 pm

      Exista pe site o zona specifica pentru recrutare.
      Cred ca o intalnire cu cei de la HR merita incercata.

  14. Comentariu scris de Mirela
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:53 am

    1)cred ca este o mare ipocrizie la privat……cum este posibil ca asistente…si nu voi spune sectia/sectiile pe care se intampla asta……lucreaza ore (multe) suplimentare care nu le sunt platite….si cunosc doar situatia unuia din spitalele dvs?
    2)cum este posibil ca o operatie cezariana efectuata in sp. Medlife sa aiba un procent de x% decontat din asigurarile de sanatate obligatorii……ceea ce reprezinta o suma mult mai mare decat banii pe care-i primeste un spital de stat pt. acelasi tip de interventie…respectiv cezariana…?

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:09 pm

      1. categoric sunteti gresit informat. in Medlife niciodata nu s-a intamplat asa ceva. exista posibilitatea ca asistenta sa fi optat pentru zile libere in locul compensatiei materiale?

      2. va informez ca in cadrul Medlife, Sectia de Obstetrica nu are contract cu CNAS.

  15. Comentariu scris de dodu
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:54 am

    1. ce parere aveti de ideea unei separari clare a personalului medical pe principiul concurentei – spre exemplu un doctor sa nu poata fii angajat simultan la doi patroni (stat si privat)?
    2. cum explicati ca medici care actualmente profeseaza in ambele sectoare, performeaza slab la stat si extraordinar la privat? Intrebarea nu se refera la actul medical in sine ci mai degraba la partea administrativa.

    • Comentariu scris de dr. Nicolae Marcu
      Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:12 pm

      1. am raspuns anterior
      2. nu as fi de acord ca acest medic sa lucreze la Medlife daca actul medical ar fi diferit calitativ chiar in favoarea Medlife. Administrativ.. nu prea inteleg…e un manager neperformant?
      Daca este si manager la un spital de stat nu are voie sa fie incadrat in privat.

  16. Comentariu scris de Jeni
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 11:58 am

    buna ziua,

    am vazut intrebari la care nu s-au dat raspuns, din politete chiar daca nu
    aveau lagatura cu subiectul domnul Marcu sa raspunda
    acesti oameni si-au pus o speranta ca li se va raspunde…..

  17. Comentariu scris de IOANA
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:00 pm

    Buna ziua,

    Nu contest profesionalismul doctorilor de la Medlife, unii dintre doctori sunt chiar foarte buni. Insa de curand am avut o experienta neplacuta la Medlife Grivita cu un domn doctor. M-a tratat cu superficialitate si la intrebarile mele mi-a raspuns pe un ton ridicat. Sunt abonata Medlife iar firma mea are un contract cu Medlife destul de substantial. Precizez ca si alti colegi de ai mei s-au lovit de probleme de conduita ale doctorilor. Desi aparatura de la Medlife este foarte buna totusi un sistem privat medical nu se reduce doar la aparatura ci si la gradul de profesionalism, conduita al medicilor. Poate din acest motiv multi prefera sa se trateze in strainatate desi exista si in Romania clinici private.

    Multumesc.

  18. Comentariu scris de violeta
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:05 pm

    buna ziua,

    Competitia pare acerba si par sa existe foarte multe clinici private in Bucuresti.
    Exista vreo diferenta intre Medlife si celelalte clinici? Cum ar trebui sa-mi aleg clinica?
    multumesc

  19. Comentariu scris de Asociatia SOS Infertilitatea
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 12:14 pm

    Buna ziua.

    Infertilitatea afecteaza un cuplu de varasta reproductiva din sase. Pentru moment, nici in sistemul medical de stat, nici in cel privat pacientii care se confrunta cu infertilitatea nu beneficieaza de niciun fel de sustinere din partea asigurarilor de sanatate, la care contribuie.
    Care este opinia dvs. vi-à-vis de acest aspect?

  20. Comentariu scris de alexandra
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 1:58 pm

    In urma cu 6 ani, am fost la Med Life cu baietelul de 1 an si asistenta de la receptie nu a reusit sa-i puna branula, l-a intepat de multe ori si tot nu a reusit, a venit o asistenta care lucra si la spitalul IOMC si din prima intepatura i-a pus branula, din pacate si la Med Life sunt persoane care merg pe incercat, pentru o raceala am platit in 7 zile 14 milioane lei la Med Lifesi am fost trimisi la spitalul la Budimex de unde am aflat ca de fapt este o raceala. Plateam pentru acelasi caz si dimineata si seara consultatia in conditiile in care aveam baiatul inscris acolo, stateam la rand cu programare facuta. Motiv pentru care ne-am retras de acolo fara regrete, preturile sunt mari, se iau bani pe consultatie si dimineata si seara la acelasi pacient care este inscris acolo.

  21. Comentariu scris de victorina
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 4:23 pm

    Dupa cum s-a putut citi parerile proaste sunt mai multe decat cele bune in ceea ce priveste calitatea serviciilor la Medlife ceea ce demonstreaza ca sistemul privat din Romania mai are mult pana sa fie ceea ce pretinde ca este. Cauzele sunt foarte multe. Pilele sunt pentru stat daca vrei sa te angajezi, nu pentru privat unde gasesti cu contract de munca aproape numai tineri specialisti care au terminat recent specializarea si asta pentru ca stiti cu cat este platit un medic in privat?

  22. Comentariu scris de VIDEO Nicolae Marcu, directorul MedLife: “Nu vor trece doi ani si sistemul medical privat va fi la fel de puternic ca cel de stat”   MedLive
    Publicat la data de 25.1.2011, ora 5:17 pm

    [...] Vezi si raspunsurile dr. Nicolae Marcu din cadrul discutiei online cu tema “Privatizarea siste… [...]

  23. Comentariu scris de georgeta
    Publicat la data de 10.2.2011, ora 11:26 am

    buna ziua
    am un baietel de 3 ani si 8 luni care inca nu spune toate cucintele corecte,dar se exprima in propoziti,intelege orice i se cere ce ar trebui sa fac?
    ce vreau sa mai intreb este ca atunci cand se supara ,ca nu primeste ceva ,ca nui se face ceva ,se pune jos si nu se mai ridica pana ce primeste sau daca e lasat mai mult timp ca nu as vrea sai fac pofta adoarme ,este oare vreo problema cu psihicul,este afectat?va rog ajutati ma
    va multumesc

  24. Comentariu scris de marian
    Publicat la data de 13.2.2011, ora 8:17 pm

    sunt bugetar si eu si sotia si am dori sa va intrebam daca suma de bani retinuta din salariu va pte fi alocata firmei dumneavoastra ,am dori sa aflam daca putem sa facem la dumneavoastra un abonament ,noi suntem din provincie{din gaesti jud dambovita} si lucram la un iceu din oras vas ruga daca se poate sa satisfaceti acesta cerere sa ne trimeteti un mail sar putea ca mai multi colegi de-ai mei sa faca acelasi lucru.va multumesc

  25. Comentariu scris de rodica
    Publicat la data de 10.8.2011, ora 12:43 pm

    domnule doctor
    va rog sa-mi spuneti daca dumneavostra mai dati consultatii

  26. Comentariu scris de Andreea
    Publicat la data de 26.11.2011, ora 1:46 pm

    Buna ziua. Medicul Endocrinolog mi-a recomandat sa imi fac analizele de specialitate la clinica Medlife Grivita. Mi-a mai spus ca trebuie sa platesc un buletin de analize(A.C.T.H), iar restul trei care mi le-a recomandat(TSH, FT4, CORTISOL) sunt gratuite. Este adevarat?? Va rog sa-mi raspundeti la intrebare. Multumesc.

  27. Comentariu scris de angheloiu constantin
    Publicat la data de 7.12.2011, ora 9:25 am

    buna dimineata, cu multa stima si respect, am placerea de a va aduce mi de multumiri sincere ptr doamna doctor dermatolog crag marcela. este un medic de renume, am fost pacientul dinsei si mi-a salvat suferinta de o viata cu probleme dermatologice pe nas. va multumesc!

  28. Comentariu scris de Olivia
    Publicat la data de 15.4.2012, ora 12:29 am

    as dori sa intreb de ce la medlife nu sunt luate in considerare si cv-urile celor care nu au experienta si care isi doresc sa faca un pas spre a avansa dar nu pot pentru ca nu sun luati in calcul,de fapt nu se intampla numai la medlife asa ceva se intampla peste tot si nu inteleg de ce.Este foarte trist ca sunt persoane care isi doresc sa lucreza in acest domeniu dar sunt impiedicate de acest lucru care se intreaba la orice interviu-aveti experienta,ati mai lucrat-de unde sa faca experienta daca mereu se lovesc de aceste intrebarii.

    • Comentariu scris de ana
      Publicat la data de 26.4.2012, ora 2:01 pm

      as dori sa intreb daca in viitor (fiinca acum nu sunt) putem opta pt.medici de familie la Medlife Brasov ?

  29. Comentariu scris de luminita
    Publicat la data de 7.6.2012, ora 3:21 pm

    domnule manager am lucrat ca infirmiera la stat tot incerc sa ma angajez la privat nu fug de munca sunt responsabila si cu simt de raspundere va rog sa -mi spuneti si mie cum se procedeaza va multumesc

  30. Comentariu scris de Papadie Mandica
    Publicat la data de 15.3.2013, ora 2:35 am

    Dl.Director va rog din tot sufletul sa imi rezolvati si mie cazul.Am asigurare cu firma dvs. prin BCR asigurari.Mi sa facut o mare nedreptate in luna noiembrie 2012 .Am facut o reclamatie catre firma dvs.si catre BCR asigurari.Ambele firme si-au cerut scuze si au dat vina una pe cealalta.Nu am facut reclamatia pentru scuze ci pentru rezolvarea cazului,doream sa stiu exact ce drepturi mai am in calitate de asigurat si cine imi plateste daunele deoarece eu locuiesc in Braila si nu imi pot permite drumuri fara rost la Buc.In luna feb.nu am venit la control asa cum a cerut Dna.doctor ptr. ca nimeni nu mi-a dat un raspuns.



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !