Lentilele progresive care elimina disconfortul utilizarii a 3 perechi de ochelari

Odata cu înaintarea în vârsta, acuitatea vizuală slăbeste, încep să apară şi alte neplaceri legate de ochi. E timpul să mergem la doctor. Mai ales când e vorba de ochi, paza bună trece primejdia rea.  Dupa ce implinim 40 de ani, ochii incep sa aiba treptat dificultati cu citirea literelor marunte în special când lumina este de slabă intensitate sau se manifestă prin fenomenul de obosire al ochilor după perioade de citit îndelungate. Adultii de 40 de ani au nevoie de o distanta minima de 17 centimetri.

In jur de 45 de ani, constatam ca limita vederii apropiate s-a mutat dincolo de 30 de centimetri si n-o mai scoatem la capat fara ochelari, in timp ce copii mici pot distinge si obiecte aflata la 5 cm. Totodata, cu timpul, scade si cantitatea, dar si calitatea lichidului lacrimal, care curata si dezinfecteaza ochiul. De pe urma acestui fapt se resimt mai ales persoanele obligate prin natura profesiei lor sa-si fixeze in permanenta privirea asupra unor pagini tiparite sau monitoare de calculator. Clipind mai putin, miscarile pleoapelor le ofera mai rar aportul de lichid necesar pentru a mentine umiditatea ochiului. Deasemenea si alti factori, cum ar fi traumele, ocupatia sau modul de viata pot genera sau agrava aceste simptome. Nicotina afecteaza circulatia locala, iar acidul cianhidric din fumul de tigara ataca nervul optic. Excesul de alcool dauneaza ochilor, ca si carenta de vitamina B, la randul ei agravata de consumul de alcool si nicotina. Aparitia cataractei este favorizata de diabet, precum si de radiatia solara. Din pricina intensitatii ultravioletelor, creste riscul degenerescentei maculare, boala numita si “pata galbena”. De aceasta afectiune caracteristica varstei a treia, care poate aparea la persoanele trecute de 60 de ani, provocand in final orbirea, sufera, numai in Europa, peste 30 de milioane de oameni.

Lentilele de buna calitate – si nu doar cele ale ochelarilor de soare – ne apara de componentele periculoase ale luminii.
Ochelarii de citit pot fi intrebuintati si la calculator atata vreme cat nu depasesc 1,25 dioptrii. Persoanele care lucreaza mult la calculator, mai ales trecute de 50 de ani ar trebui sa-si comande insa o pereche de ochelari speciali pentru calculator. Ei vor fi adaptati pentru monitor in partea de mijloc, iar in cea inferioara pentru tastatura si citit.

Fenomenul de diminuare a puterii de acomodare a ochiului datorat îmbătrânirii se numeste prezbitism. Prezbitismul nu este o boală ci o condiție care se întâmplă mai devreme sau mai tărziu cu oricine. Cauza prezbiopiei este inca in cercetare si dezbatere. Cristalinul devine mai rigid, pierzand din flexibilitate si astfel si din abilitatea de a focaliza. Una din explicațiile cele mai frecvent oferite se referă la pierderea progresivă a elasticității cristalinului, fibrele lui devenind mai rigide. O alta teorie spune ca el creste prea mare si nu mai este capabil sa isi schimbe forma la fel de bine. Apoi ar mai fi, ca factor agravant, pierderea puterii de contractare și relaxare a mușchilor ciliari (mușchi ce controlează bombarea cristalinului).

Presbitismul nu poate fi tratat, dar pierderea abilității de focalizare a ochilor poate fi corectată prin folosirea de lentile de corecție, fie sub forma ochelarilor ori a lentilelor de contact. Dacă persoana în cauză suferă și de deficiențe de refracție si necesita dioptrii pentru distanta, atunci corecția se poate face folosind fie lentile bi- sau trifocale, fie lentile progresive.

Lentilele progresive

Lentilele progresive cuprind spectrul a 3 dioptrii (distanta-intermediar-aproape) sunt foarte practici si usor de utilizat. Folosind ochelari cu lentile progresive se va elimina disconfortul utilizarii a 3 perechi de ochelari. Veti avea o vedere stabila si clara in miscare. In ultimii ani, optica a facut progrese uimitoare, reusind sa produca lentile personalizate pentru fiecare pacient.

Varilux® Ipseo® sunt primele lentile progresive din lume care integreaza caracteristicile fiziologice individuale ale ochiului si miscarea capului ( impreuna cu parametrii  prescriptiei medicale ) intr-un design al lentilei progresive complet customizat. Varilux® Ipseo® reprezinta un concept unic, personalizat pentru fiecare prezbit, bazat pe reteta pacientului si comportamentul vizual unic.

Vederea dumneavoastra este unica ! Fiecare individ poseda un comportament vizual care ii este propriu numai lui : unele persoane au tendita de a intoarce mai mult capul ( headmover ), altete, din contra, mai mult de a misca ochii ( eyemover ).

Pentru adaptarea perfecta la diferitele nevoi vizuale, ESSILOR a creat Varilux Ipseo, lentile progresive revolutionare si inovatoare, pentru o serenitate totala, sunt singurele lentile progresive care se adapteaza la purtator , nu putatorul la lentila.

Astazi noua generatie de lentile progresive premium, Varilux Ipseo New Edition, merge si mai departe cu personalizarea. Pentru o perfecta adaptare, lentilele iau in calcul nu numai comportamentul vizual, dar si parametrii de purtare si distanta de lectura. Ele dispun in plus de un stabilizator de imagine integrat al carui obiectiv este de a compensa distorsiunile optice.

Strategia vizuala este masurata cu VISIOFFICE, noul ssistem de centrare si adaptare High Tech de la ESSILOR.

O măsurare rapidă şi exactă

Visioffice determină rapid şi precis parametrii necesari pentru toate lentilele existente pe piaţă. Printr-un simplu clic, se determină toţi parametrii de purtare, precum şi parametrii de centraj. De asemenea, determină în exclusivitate, obiceiurile vizuale. Astfel, această inovaţie reprezintă unicul sistem de acest fel care poate măsura parametrii de purtare, dar şi comportamentul vizual propriu fiecăruia.

Alegerea ramei este facilitată datorită  funcţiei de fotografiere digitală şi funcţiei de cameră de luat vederi. Fotografiile pot fi tipărite şi oferite purtatorului de ochelari.

Astfel, se elimină în totalitate riscurile măsurătorilor greşite pentru purtatori, ce sunt atât de critice pentru adaptarea la lentilele progresive.

Primul sistem universal  de masurare 3D de pe piata!

In premiera mondiala absoluta, acum este posibila masurarea exacta a Centrului de Rotatie a Ochiului, care este unic fiecarei persoane.
Tehnologia Eyecode revolutioneaza procesul de optimizare a lentilelor si creeaza noi nivele de personalizare a  acestora. Plecand de la premiza ca fiecare ochi este unic, la fel si fiecare individ , tehnologia eyecode ofera precizie exacta pentru o vedere exceptionala fara efort , datorita masurarii dinamice 3D a ochiului.

Dintr-o singura incercare Visioffice masoara cu rapiditate parametrii necesari pentru toate tipurile de ochelari, cat si parametrii inregistrati la analiza comportamentului vizual.

Visioffice este un sistem complet care realizeaza fotografii sau scurte filmulete ale purtatorilor de ochelari pentru a-i putea ajuta la alegerea celor mai bune rame din punct de vedere al designului si al coloritului.

Acum este mult mai usor sa alegem rama potrivita fiecarui pacient!

Adaptarea este garantata datorita parametrilor personalizati  in functie de rama si fizonomia pacientului care se potrivesc exact nevoilor vizuale ale purtatorului.

Parametrii masurati de catre aparat ajuta la crearea unei lentile unice si personalizate:

  • Distanta interpupilara
  • Inaltime de montaj
  • Centrul de rotatie al Ochiului
  • Coeficentul de miscare a ochi-cap
  • Coeficientul de stabilitate
  • Unghiul de inclinare a ramei
  • Saua nazala
  • Unghiul de curbura a ramei

Aceste lentile sunt create cu ajutorul  noii tehnologii DDV ( Dual Digital Vision)   obtinute prin combinatia unica dintre disignul optic si tehnologia avansata de calcul si prelucrare digitala a suprafetelor.

Lentilele progresive  Varilux Ipseo sunt primele lentile personalizate de pe piata care contin un stabilizator de imagine integrat si sunt  primele lentile personalizate  care iau in considerare comportamentul vizual.

Adaptarea este garantata datorita parametrilor personalizati  in functie de rama si fizonomia pacientului care se potrivesc exact nevoilor vizuale ale purtatorului.

Lentilele create cu ajutorul acestei tehnologii ofera purtatorului de ochelari o calitate vizuala cu mult imbunatatita.

Avantajele utilizarii unei lentile progresive personalizate Varilux Ipseo sunt:

  • Adaptarea usoara
  • Garantia adaptarii
  • Compatibilitatea eyecode
  • Vedere dinamica pentru orice miscare
  • Vedere de inata rezolutie in orice conditii de iluminare
  • Confort total in orice activitate
  • Focalizare usoara pentru orice distanta
  • Masurarea comportamentului vizual

Dr.  Luminita Teodorescu, medic primar oftalmologie, va raspunde la intrebari pe MedLive.ro
Dr. Luminita TEODORESCU
Ing. Catalin TEODORESCU
Ing. Alexandra DUMITRU

OPTIX OFTALMIX

Articole similare:

  1. Care sunt factorii care influenteaza sanatatea ochilor?
  2. VIDEO Ochelarii si lentilele de contact imbunatatesc calitatea vietii pacientilor cu nistagmus. Interviu cu dr. Oana Andrei, medic specialist oftalmolog
  3. vitMATINA Cum alegem ochelarii de soare?
  4. Ce semne tradeaza un defect de vedere la copii si care sunt cele mai frecvente problemele oculare
  5. Ce este strabismul? Cele mai frecvente tipuri de strabism, cauze, tratament oftalmologic si chirurgical

Tags: ,

38 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de Tzompi
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 12:30 pm

    PROPUNERE DE ARTICOL:
    Propun sa publicati o descriere a MIOPIEI FORTE (MALIGNE, PESTE -8D), boala degenerativa care se pare ca este pe locul 3 in lume ca si cauza de orbire (dupa diabet si glaucom). Si mai ales cite unele despre OPACITATILE VITREENE, fenomen infricosator care distruge viata multor miopi (si emetropi).
    Cu respect.

  2. Comentariu scris de bebe
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 12:30 pm

    articolul este publicitar , face apologia lentilelor progresive. nimic rau in asta , sunt excelente , le-am utilizat ani de zile. dar se omite a se informa publicul tinta ca exista si o alternativa la ochelari, si anume operatia de schimbare de cristalin care elimina disconfortul purtarii ochelarilor mai ales de catre persoanele active, sportive etc. poate preturile sunt inca prohibitive , dar cu timpul operatia de schimbare de cristalin va inlocui ochelarii pe scara larga.

    • Comentariu scris de Constantin
      Publicat la data de 12.6.2012, ora 8:51 pm

      Eu am miopie -5.5 la distanta si -4 la citit. Mi-am luat ochelari cu lentile progresive si dupa doua luni de purtat, pot spune ca sunt o porcarie. Vezi cate putin din fiecare. Ai fasii inguste de vedere atat pentru aproape, cat si pentru departe. Daca esti in masina si vrei sa te uiti in spate, sa te asiguri, nimeresti pe zona de aproape si vezi neclar. Daca stai intins in pat si te uiti la un televizor (care nu este montat pe tavan :) ), nimeresti iarasi pe zona de aproape si nu vezi, eventual trebuie sa iti inghiti marul lui Adam ca sa ajungi pe zona de distanta. Eu m-am resemnat si ii port doar la birou.

      Si apropos, am dat 35 de milioane pe ei….

      Recomandarea mea, nu va bagati…

      • Comentariu scris de Dan -www.optistyle.ro
        Publicat la data de 13.6.2012, ora 11:59 pm

        Domnule CONSTANTIN eu zic sa nu va dati cu parerea de ceva ce poate datorita slabei pregatiri a optometristului nu beneficiati de PERFORMANTE … Pai lentilele de care se vorbeste in articol (VARILUX IPSEO) sunt in jur de 24 MIL (perechea de lentile) si sunt si HELIOMATE TRANSITIONS ver.6 si au un canal al progresiei foarte larg; si sunt optici care dau si IN RATE (bonus card, card avantaj) si au reduceri care pot ajunge si la 2-3 mil ; spuneti-ne mai multe detalii…din cei 35 mil cat a costa rama, cat lentilele, denumirea completa a lentilelor de pe plicurile care vi s-au dat la achizitia ochelarului (PENTRU CA AM O BANUIALA CA NU VI S-AU MONTAT PE RAMA CEEA CE ATI PLATIT)…. cele reclamate de dumneavoastra se manifesta la cele de 6 mil …si apoi continuam discutia…

      • Comentariu scris de x-ulescu
        Publicat la data de 14.6.2012, ora 2:26 pm

        aveti dreptate d-nule Constantin.eu mi-am facut(de fapt opticiana mi-a recomandat)o pereche de ochelari cu lentile progresive care m-au costat 345 de €,iar daca vroiam lentile din cele ce se inchideau sau deschideau in functie de intensitatea luminii ajungeam la 520€.d-voastra ati putut rezista 2 luni cu acesti ochelari.eu nu am putut mai mult de 3 zile.trebuia sa rotesc capul lncet,sa focalizez privirea din timp in directia si obiectul pe care vroiam sa privesc,plus ca ma lua cu ameteli de aveam probl.de echilibru.este destul de dificil sa treci de la un nivel la altul,adica de la aproape la intermediar si la distanta.mie,unul mi-a fost imposibil sa ma adaptez si in final opticiana a trebuit sa-mi faca doua perechi de ochelari..aproape ptr citit si distanta.probl.este ca dispare cat.intermediara.cu cei de aproape vad de la 0 la 50 cm,iar cu cei de distanta de la1 la n metri . este destul de dificila aceasta lipsa de distanta neacoperita de cele doua perechi de ochelari.prt. mine a fost un fiasco total aceste lentile progresive.

        • Comentariu scris de Dan-www.optistyle.ro
          Publicat la data de 14.6.2012, ora 2:59 pm

          Ce lentile ati achizitionat doamna x-ulescu ?

          DOAMNA X-ULESCU de ce dezinformati ??? Dumneavoastra si cu domnul CONSTANTIN sunteti clientii perfecti ai unor optici care sunt puse pe inselatorii !! Nu intelegeti ca lentilele VARILUX IPSEO au campuri foarte mari la toate cele 3 distante ?

          1. Daca faceti consultatia cum trebuie( un doctor oftalmolog bun )
          2. Daca vi se iau marcajele asa cum trebuie ( un optometrist bun )
          3. Daca vi se monteaza lentilele pe o masina foarte buna ESSILOR MR BLUE – cea mai avansata tehnologie !!

          VA GARANTEZ 1000% CA NU AVETI CUM SA NU VA ACOMODATI CU lentilele progresive …..

          CITITI AVANTAJELE LENTILELOR PROGRESIVE DIN ARTICOLUL DE MAI SUS……NU COMENTARIILE ….

          PERIOADA DE ACOMODARE este de 4 SAPTAMANI…nu 3 zile !!!!!!!!!!!!!!

          • Comentariu scris de lia
            Publicat la data de 4.7.2014, ora 3:12 pm

            sunt purtatoare de lentile progresive din 2010,am schimbat de trei ori ramele plus lentilele ,am platit multi bani de fiecare data am avut incredere opticieni si medicii oftalmologi ,dar am fost dezamagita ,am comparat retetele medicilor ,scrise de mina ,cu dioptriile +6 apropiere si +4 distanta la ambii ochi,atit ……am platit consult de fiecare data 50lei,opticienii imi spuneau sa privesc catre ei in ochii lor si cu un pix faceau pe o lentila un punct,am intrebat nu trebuie sa foloseasca o rigla ,la toti cei trei opticieni diferiti am pus aceasta intrebare raspunsul a fost nu,si toti au folosit aceeasi metoda a ,pixului ,dupa toate aceste am ingrijit cu multa atentie lentilele am curatat mereu cu lichid din farmacie pentru lentile ,am folosit o stofa speciala de curata, dar din lentile parca se luau fisiute subtiri ca si cum ar fi fost zgirieturi imperfecte ,ceva de genul un materiala lipit si cind stergi incepe sa se curate si sa ramina pete .sunt dezamagita de felul in care lucreaza oamenii fara responsabilitate ,si nu gindesc ca pun in pericol vederea noastra care este atit de pretioasa

      • Comentariu scris de mihai
        Publicat la data de 12.8.2012, ora 1:15 am

        si mama si-a luat si nu-i suporta si a dat pe ei 6 milioane…o caruta de bani…..Eu cred totusi ca lentilele astea se pot recicla…dar cineva nu vrea….

  3. Comentariu scris de Eu Ioana
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 12:38 pm

    Buna ziua,

    Unde gasim aparatul de masurare si de unde ne putem procura aceste lentile?
    Si, desigur, care este costul unei consultatii a unei perechi de lentile?

    Multumesc

  4. Comentariu scris de Tzompi
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 12:42 pm

    BEBE la cei in varsta ORICE interventie chirurgicala pe ochi este de doua ori mai riscanta decit la tineri. Hemoragii in retina, in vitros, deslipire retina, infectii, toate apar f. frecvent post-operator la cei de peste 50 de ani.

  5. Comentariu scris de a
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 12:51 pm

    “Ochelarii de citit pot fi intrebuintati si la calculator atata vreme cat nu depasesc 1,25 dioptrii.” Adica? Eu folosesc vreo 3,5 si la citit si la caldulator. Cand am fost la oftalmolog si mi-a facut proba cu text am impins la 50 cm textul, doctorul mi l-a intors la 30 cm, am intrebat, mi s-a raspuns ca aia este distanta la care se prescriu ochelarii de citit, am replicat ca monitorul este la 50 cm, …. tacere… Oare de ce?

    • Comentariu scris de Dan
      Publicat la data de 12.6.2012, ora 4:50 pm

      deoarece nu a inteles ca pe tine te intereseaza un ochelar pentru perioadele cand stai la PC. Distanta de citit este de 30 cm, distanta optima pt PC este de minim 50 de cm. Daca il interesa “consultul pacientului” , te intreba daca ai nevoie de ochelari la PC si astfel iti recomanda “progresivi pentru interior”….

      • Comentariu scris de a
        Publicat la data de 12.6.2012, ora 8:57 pm

        dar ochelarii progresivi sunt destinati in special privirii zonelor “culcate” (cu diferente de distanta semnificative intre obiectele din apropiere si departare) pe cand un monitor de calculator este vertcal, ceea ce face ca partea de sus sa fie privita cu o dioptrie iar cea de jos cu alta… sau… se misca capul in sus si in jos cand s-a determinat dioptria potrivita… sau… “zonele” de modificare a dioptriei sunt “acoperitoare” (adica nu se modifica prea mult dioptria intre partea de sus a zonei lentilei prin care se priveste partea de sus a monitorului si cea de jos)? intreb toate astea fiinca port ochelari bifocali, dar pastila de citit devine prea mica in fata monitoarelor tot mai mari iar costul unei perechi de progrsivi este destul de mare pentru salarul meu pentru a face experinte, iar opticienii, ca si oftalmologii se uita la mine ca la un cicalitor…

        • Comentariu scris de Dan
          Publicat la data de 13.6.2012, ora 11:32 pm

          Canalul prin care purtatorul vede perfect cu ochelarii progresivi e diferit de la om la om. Unul vrea ca la “aproape” sa vada la 50 de cm si “distanta” la 2,4,6 metri; unul vrea sa vada la “aproape” la 20 cm si “distanta” la 50 cm (CALCULATOR); Unul care e vanator vrea sa vada la “aproape” la luneta pustii si “distanta” la 15 metri …..Important e sa comunicati optometristului sau doctorului unde vreti sa folositi cel mai mult ochelarul (pentru ce anume situatii)….adica el ar trebui sa va intrebe inainte ……

        • Comentariu scris de cristina
          Publicat la data de 12.2.2017, ora 1:27 am

          Ochelarii progresivi,sunt cea mai mare prostie.Pentru citit,trebuie sa te uiti fix printr-un spatiu destul de ingust.Ca sa mergi cu cititul pana la terminarea randului,trebuie sa intorci capul,nicidecum privirea,deoarece ,daca misti privirea,iesi din zona spatiului de citire.Daca mergi intr-un magazin si ti-i pui la ochi,deja te ia ameteala.Daca nu te acomodezi,iti face doua perechi:de citit si de distanta.Iar ei costa cu mult mai mult decat cele doua perechi.

  6. Comentariu scris de PETRICA PREOTESCU
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 1:05 pm

    Doresc sa stiu cit poate costa lentilele progresive unde pot face un control si de unde se pot procura
    Cu stima,
    P.Preotescu

    • Comentariu scris de Dan
      Publicat la data de 12.6.2012, ora 5:00 pm

      Lentilele progresive cu un grad de acomodare minim pornesc de la 610 lei perechea de lentile(productie Italia) si cresc in functie de producator, tehnologia de fabricatie, canalul de progresie, tratamentul antireflex. Aceste lentile se pot procura din orice cabinet de optica medicala, dar eu v-as recomanda sa achizitionati de la mine (fara modestie) si implicit sa faceti si consult la un medic oftalmolog (GRATUIT) deoarece avem un grad de acomodare de 99 %. Va asteptam ! OPTISTYLE SRL Bucuresti

    • Comentariu scris de T. Bucur
      Publicat la data de 12.6.2012, ora 6:14 pm

      Anul trecut, o pereche de lentile progresive costau 300 EURO la atelierul aflat pe cheiul Dambovitei, in cladirea Policlinicii MAI, pe latura dinspre chei. (langa parcarea auto de la inceputul strazii Brezoianu, unde e si Muzeul Holocaustului). Se face insa precomanda, deoarece lentilele sosesc din Germania.

  7. Comentariu scris de Florin
    Publicat la data de 12.6.2012, ora 8:10 pm

    Mi-am cumparat si eu lentile progresive. Mai bine zis am dat banii pe ele. Cred ca am capatat lentile obisnuite. Cum pot verifica daca ochelarii cumparati au sau nu lentile progresive? Si in caz ca am foat tepuit cum pot sa actionez? Multumesc

    • Comentariu scris de Dan -www.optistyle.ro
      Publicat la data de 14.6.2012, ora 12:06 am

      Mergeti la orice optica si acolo un optometrist o sa va ajute ! Spuneti-ne denumirea completa a lentilelor de pe plicurile lor ca v-au fost date la achizitia ochelarului.

  8. Comentariu scris de Dumitru Costea
    Publicat la data de 13.6.2012, ora 1:42 pm

    As vrea sa stiu cum se pot face programari pentru prescrierea unei retete cu astfel de lentile (Varilux Ipseo), Care este clinica la care se pot face analizele oftalmologice la aparatul VISIOFFICE si daca sunt reprezentati si in alte zone din tara in afara de Bucuresti (Constanta de exemplu).
    Multumesc!

    • Comentariu scris de CATALIN TEODORESCU
      Publicat la data de 29.6.2012, ora 9:02 am

      Noi, OFTALMIX SOP suntem clinica oftalmologica, consultul este efectuat de medici primari, cu o buna experienta si recunoastere nationala si internationala, aparatura este de ultima generatie si foarte performanta, masuratorile le VISIOFFICE sunt gratuite, avem reduceri la rame si ochelari pentru pacientii cu reteta de la doctorii nostri.
      Adresa clinica:

      Str. TURTURELELOR nr 11 B,
      Bloc A, ap A03-A04
      BUCURESTI – Sector 3
      CP 030881

      TEL: 0722500935 programari
      0734994494
      031 4259440

      E-mail: 8x.oftalmix@oftalmix.ro
      http://www.oftalmix.ro

  9. Comentariu scris de palmyer
    Publicat la data de 29.1.2013, ora 9:02 am

    daca mi-au fost prescrisi [DOCTOR OFTALMOLOG] ochelari 1,25 + pot folosi [si ]1,00+ ? * 1,25 parca imi mareste prea tare literele sau cifrele la cititul normal..sau ce citesc pe calculator Ce trebuie sa fac..SA FOLOSESC 1,25 – SAU 1,00 ?

  10. Comentariu scris de Maria
    Publicat la data de 11.9.2013, ora 12:36 am

    Am ochelari cu lentile bifocale si as dori sa trec la lentile progresive. Cum pot sa ma programez la un consult pentru schimbarea ochelarilor?
    Maria Pop

  11. Comentariu scris de nico
    Publicat la data de 21.5.2014, ora 10:08 pm

    Mi au fost recomandate lentile progresive deoarece la distanta vad in ceata , la calculator nu vad foarte clar si la citit vad fara ochelari . As vrea sa aflu parerea dvs. M ar interesa si pretul lentilelor progresive varilux s 4 D, mentionez ca acestea mi au fost prezentate ca fiind cele mai performante dar sunt si foarte scumpe 2200 /perechea.Nu stiu daca ma pot adapta cu astfel de lentile si daca chiar am nevoie de lentile progresive.Multumesc

  12. Comentariu scris de corina
    Publicat la data de 30.6.2014, ora 9:22 pm

    Am ochelari de citit +1,5 si pt ca am constatat ca simt nevoia sa port ochelari si la distante un pic mai mari de 40 cm mai ales seara in bucatarie, am inceput sa-i folosesc pe cei pt citit avuti inaintea acestora care sunt +0,75( in urma indicatiei primite intr-un magazin de optica unde mi s-a spus ca pe acestia sa-i folosesc ca pe niste ochelari de distanta adica sa-i port tot timpul iar la servici(la citit) sa-i folosesc pe cei +1,5 );este in regula?deoarece atunci cand mi-am facut aceasta prima pereche am fost la medic oftalmolog care mi-a precizat ca prin aceste lentile nu trebuie sa privesc decat la citit la 40 cm si nu am voie sa privesc in incapere decat pe deasupra lor.La distanta maimaredeocamdata vad bineMultumesc

  13. Comentariu scris de Romi
    Publicat la data de 8.11.2014, ora 6:40 pm

    Acum Mai bine de 3 saptamini mi am facut ochelari progresivi o mare mare greseala am dat 1250 pe ei dar nu reusesc sub nici o forma ametesc. Vad in valuri ma doare capul vad in ceata parera mea nu se merita pentru ca sa fim corecti una e sa privesti la distanta pe toata lentila si una sa privesti pe o bucatica de lentila cind cobori Putin privirea Mai Jos vezi in ceata recunosc am intilnit persoane care sau acomodat cu ei dar am intilnit si persoane care nu sau acomodat saptamina viiitoare merg sa mi fac 2 perechi de aproape si distanta imi pare nespus de rau ca nu m am informat Mai bine inainte sfatul meu ginditi va bine inainte ca e pacat costa foarte mult si pot sa nu va fie de folos

  14. Comentariu scris de Corneliu
    Publicat la data de 17.1.2015, ora 8:57 pm

    Subscriu în totalitere, prin prisma experienței proprii, la părerea lui Constanțin. Amai purtat mai bine de doua luni ochelari progresivi cu lentile personalizate Essilor. Nu se compara cu ochelarii monofacali care au ca singur disconfort necesitatea de a-i schimba permanent. Ochelarii progresivi asigura o acuitate mult mai proasta în condiții dinamice; de exemplu, este imposibil sa poți citi confortabil un afiș de sus pana jos cu ochelarii progresivi ori sa vezi cla și la distanta și la calculator și la documentele de pe birou. Ochelarii monofacali sunt “sfinti”; progresivi sunt “bani aruncati”…

  15. Comentariu scris de Corneliu
    Publicat la data de 17.1.2015, ora 9:13 pm

    Subscriu în totalitate, prin prisma experienței proprii, la părerea lui Constanțin. Am purtat mai bine de doua luni ochelari progresivi cu lentile personalizate Essilor. Nu se compara cu ochelarii monofocali( adică doua perechi de ochelari), care au ca singur disconfort necesitatea de a-i schimba permanent. Ochelarii progresivi asigura o acuitate mult mai proasta în condiții dinamice; de exemplu, este imposibil sa poți citi confortabil un afiș de sus pana jos cu ochelarii progresivi fără sa-ți miști capul de sus în jos pe toată lungimea afisului ori sa vezi clar și la distanta și la calculator și la documentele de pe birou intr_un interval optim de timp. Dacă stai în pat și te uiți la TV trebuie sa apleci mult capul înainte sa poți vedea prin zona de distanta; dacă stai în pat și vrei sa citești o carte trebuie sa dai mult capul peste spate ca sa poți privi prin zona de corecție a vederii de aproape. Pai, nu este mai comod sa schimbi ochelarii decât sa faci anterior mentionatele “exercitii” ? Ochelarii monofacali sunt “sfinti”; progresivi sunt “bani aruncati”, după parerea mea și nu numai…

  16. Comentariu scris de Anca
    Publicat la data de 5.2.2015, ora 9:25 am

    Port lentile progresive heliomate, antireflex din 2011, m-am acomodat foarte bine cu ele inca din prima zi. acum am fost la control pentru a-mi verifica daca au crescur dioptriile. Port lentile cilindrice , de aproape 4 od, 4.25 os si pentru distanta 2.50 si 3.00. Au crescut la fiecare ochi cu 0.25.Le-am facut la un optician cu vechime in meserie(30 ani)care a lucrat la IOR.Depinde foarte mult de optician, de acel punct care-l pune pe lentila si alte detalii.

  17. Comentariu scris de Viki
    Publicat la data de 13.4.2015, ora 12:33 pm

    Mi-am facut ochelari progresivi in data de 23.02. 2015, distanta 1,25, aproape 3,25, am dat 1627 lei. Nu cred ca am facut ochelari dupa nevoia ochilor, ci, ochelari cu care sa-mi stric ochii, Ei imi spun ca am nevoie de circa 6 luni de zile de acomodare. In acest timp cat de sanatos ar fi ochiul se dererioreaza. In interior sunt, sa zicem ok !!!! dar in exterior ametesc, ochii imi obosesc foarte tare, imi lacrimeaza, iar lucrurile mari si la distanta le vad mult mai clar si usor fara ei.
    Si eu cred ca sunt bani aruncati in buzunarul unor firme de optica ce nu isi respecta clientii cu marfa de calitate. Culmea, tot noi clientii suntem de vina ca masuratorile nu sunt bune, ca ochelarii nu ne ajuta, ca si cum noi am fi profesionistii si nu ei. N-ai sa vexi un optician slab, toti se lauda si sunt extraordinari , numai noi clientii suntem nazurosi.

  18. Comentariu scris de Calin
    Publicat la data de 20.4.2015, ora 10:24 pm

    Pentru Viki- Cum este posibil așa ceva ? E de-a dreptul bătaie de joc ce ti-au făcut cei de la optica respectiva și nu trebuie sub nici forma sa-în lași sa scape așa ușor. Consider ca ar trebui sesizate toate autoritățile competente în asigurarea protecției consumatorului, care sa le aplice cele mai drastice amenzi si-de ce nu ?- chiar sa le închidă prăvălia, dar nu înainte de a-ți restitui banii pentru non-calitatea pe care te-au obligat s-o cumperi ! Succes !

  19. Comentariu scris de teodora
    Publicat la data de 13.8.2015, ora 6:12 pm

    Buna ziua. Eu port ocheleri cu lentile progresive dupa ce a aparut discomfort in toate distantele. M-am acomodat relativ repede si spun ca sunt foarte buni.
    Lucrez si la calculator, citesc iar pe strada vad asa cum as avea ochi normali. II pun dimineata sii las seara. Faptul ca exista aceasta varianta, pentru mine, este extraordinar. Ii port din 2012. Acum ar trebui sa ma duc sa-i schimb. Cred ca mi s-au schimbat dioptriile. Nu disperati. Trebuie rabdare. Cu bine si … la buna vedere!

  20. Comentariu scris de Emilian
    Publicat la data de 15.11.2015, ora 9:56 pm

    Buna ziua! Am cumparat dintr-un supermarket o pereche de ochelari pentru citit cu dioptrie +2. Dupa ce am ajuns acasa i-am pus pe ochi si m-am uitat la televizor.Distanta dintre fotoliu si televizor este de 4,5 m. Vreau sa va spun ca vad foarte bine cu cu +2 la distanta si tot asa de bine si la citit. Eu am ochelari si pentru citit si pentru distanta in urma unui consult la oftalmolog,dar nu mi se potrivesc asa de bine cum sunt astia de la supermarket. Intrebarea mea este ce se intampla cu ochii mei?



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !