De cata miscare este nevoie pentru a arde caloriile continute de 5 dintre cele mai comune alimente

Eficienta exercitiilor fizice/ Foto: captura Youtube

Pachetele alimentare ar trebui sa contina pe eticheta informatii despre timpul necesar de exercitii fizice care trebuie efectuat pentru a arde caloriile continute de alimentele consumate, sugereaza Shirley Cramer, director executiv al Societatii Regale pentru Sanatatea Publica intr-un articol publicat in revista medicala “The British Medical Journal”. Iata cat trebuie sa mergem pe jos sau sa alergam pentru a arde caloriile continute de 5 dintre cele mai comune gustari, conform theindependent.co.uk.


1. Bauturi racoritoare – 330 ml – 138 calorii: mers pe jos – 26 de minute; alergat – 13 minute.
2. Baton de ciocolata – 229 calorii: mers pe jos – 42 de minute; alergat – 22 minute.
3. Sanvis cu sunca – 445 calorii: mers pe jos – 1 ora si 22 de minute; alergat – 42 minute.
4. Un sfert de pizza – 449 calorii: mers pe jos – 1 ora si 23 de minute; alergat – 43 minute.
5. O punga de chipsuri – 171 calorii: mers pe jos – 31 minute; alergat – 16 minute.

Toate aceste informatii nutritionale ar trebui sa fie afisate pe ambalajele alimentelor pentru a ajuta consumatorii sa isi schimbe comportamentul si sa adopte un stil de viata sanatos, este de parere Shirley Cramer, care sugereaza ca informatiile care apar in prezent pe etichetele gustarilor sunt insuficiente.

In plus, consumatorii trebuie sa fie informati cu privire la tipul de activitate fizica necesara ce poate fi efectuata pentru a arde caloriile consumate, inclusiv exercitiile pe care ar trebui sa le faca, adauga  director executiv al Societatii Regale pentru Sanatatea Publica.

Aceste masuri sunt necesare pentru a incuraja consumatorii sa aleaga produse alimentare mai sanatoase, sa manance portii mai mici si sa faca mai multa miscare.

“Scopul este sa determinam oamenii sa fie mai atenti la numarul de calorii continut de alimentele pe care le consuma si modul in care acestea sunt consumate pe toata perioada zilei, pentru a ii incuraja sa fie mai activi si sa faca mai multa miscare,” a adaugat aceasta.

Sursa: The Independent

G.T.

Articole similare:

  1. Mersul pe jos este una dintre cele mai eficiente metode pentru a pierde in greutate- studiu
  2. Este apa carbogazoasa rea pentru sanatate? Care sunt cele mai comune mituri
  3. Pastila care ar putea oferi in viitor beneficiile antrenamentelor fizice, fara a fi nevoie sa facem miscare
  4. vitMATINA De cata sare avem nevoie pentru a fi sanatosi?
  5. 3 dintre cele mai frecvente greseli pe care le facem la micul dejun

Tags: , , ,

3 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de Violeta
    Publicat la data de 11.4.2016, ora 11:20 am

    Ce vorbim aici? Pai ceva tot trebuie sa mancam, ca oricum avem de muncit, de mers, de trait in general. Ora aia de alergat e de facut doar daca senvisul e in plus, luat din lacomie, nu la o masa normala.

    • Comentariu scris de Paul
      Publicat la data de 11.4.2016, ora 6:05 pm

      E un alt mod de prezentare pentru numarul de calorii, care e deja pe ambalajul majoritatii produselor. Articolul initial spune ca jumatate din populatie nu intelege cifrele respective si ca ar trebui un mod mai simplu de prezentare.
      E doar opinia unei persoane, nu inseamna ca o sa si apara asa ceva pe etichete.

  2. Comentariu scris de voievod
    Publicat la data de 12.4.2016, ora 7:54 am

    Pe ambalajul unor produse alimentare sunt inscrise si puterea calorica si e foarte interesanta ideea articolului ca toata lumea sa inteleaga cum sa echilibram caloriile acumulate prin consum de alimente si energia disipata prin efort fizic.



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !