Cum sa previi afectiunile oculare

Pentru a vă menține ochii sănătoși trebuie sa consultati un oftalmolog regulat, sa cunoașteți istoricul familiei și dacă aveți riscuri pentru a dezvolta boli oculare; sa purtați ochelari de soare pentru a bloca razele ultraviolete, care pot crește riscul de cataractă si să vă controlați diabetul pentru a preveni deteriorarea retinei, conform National Eye Institute.

Iată alte cinci lucruri surprinzătoare care vă pot ajuta, conform chicagotribune.com.

• Reglați-vă poziția de yoga și de somn: Cei cu glaucom ar trebui să evite pozițiile cu capul in jos, pentru ca aceste pozitii pot determina o creștere periculoasă a presiunii interne a ochilor, s-a constatat intr-un studiu de anul trecut. Alte studii arată că somnul obișnuit pe o parte poate provoca o presiune mai mare și agravarea pierderii vederii la un anumit ochi, in functie de partea pe care dormiti.

• Ochi uscați, iritați? Adăugați mai mult pește în dieta. Uleiul omega-3 din pește nu numai că poate reduce riscul apariției ochilor uscați, arată studiile, dar suplimentele de ulei de pește omega-3 pot îmbunătăți simptomele cand ai ochi uscați. Un nou studiu publicat în revista Cornea a constatat că administrarea unui supliment omega-3 zilnic a îmbunătățit simptomele ochiului uscat după șase săptămâni.

• O dieta bogata in vitamina C - portocale, ardei rosii, capsuni, broccoli – poate ajuta la stoparea cataractei cu 33%. Cercetătorii britanici cred că vitamina C ajută la prevenirea cataractei, dar constatările lor se referă doar la vitamina C din alimente, nu suplimente.

• Trimiteți-vă copiii afară.
Adulții nu sunt singurii cu probleme legate de ochi uscați. Un nou studiu constata aceeasi problema in randul copiilor intre 7 si 12 ani care petrec mai mult de trei ore zilnic uitandu-se la un smartphone. Cercetatorii de la Universitatea din Cambridge raporteaza ca pentru fiecare ora in care copiii se joaca afara in lumina naturala cu orizonturi indepartate, se reduce riscul de miopie cu aproape 2%.

• Exercițiul fizic și spanacul ajută la prevenirea glaucomului. O plimbare timp de 20 de minute de patru ori pe saptamana poate reduce presiunea din interiorul ochiului, ceea ce ajuta la protejarea retinei, potrivit Glaucoma Research Foundation. Adăugarea spanacului in dieta ar putea ajuta de asemenea.

Articole similare:

  1. De ce oamenii isi pierd vederea cand sufera de boli oculare
  2. Cele mai vechi pastile descoperite pe o nava tratau afectiuni oculare
  3. Ce semne tradeaza un defect de vedere la copii si care sunt cele mai frecvente problemele oculare
  4. VIDEO Ochii la control. Noua simptome ale afectiunilor oculare
  5. Consumul de peste gras poate diminua riscurile oculare la persoanele cu diabet – studiu

Tags: ,

Un raspuns

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de Cum sa previi afectiunile oculare - Stiri | Comunicate de Presa
    Publicat la data de 1.6.2017, ora 2:47 pm

    [...] Cititi mai mult pe Medlive.ro 1 [...]



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !