Cinci exercitii pentru eliminarea stresului

O viata ocupata este un motiv in plus pentu a face activitate fizica in mod constant. Este cunoscut faptul ca sportul este factorul principal care ajuta la eliminarea stresului. Atunci cand alergati sau faceti orice alta activitate fizica sunt eliberate endorfine, care va pot ajuta sa faceti fata stresului. Iata cinci dintre cele mai eficiente exercitii impotriva stresului.

1. Respiratia fluturelui

Respiratia fluturelui este un exercitiu de respiratie practicat la yoga, care ajuta la incetinirea ritmului cardiac si la limpezirea gandurilor. Stati drept, cu picioarele departate si tineti ambele brate in lateral. Inspirati in timp ce ridicati genunciul stang inspre umarul drept si expirati cand reveniti in pozitia normala.

2. Boxul

La sfaristul unei zile stresante, exercitiile mai agresive, precum boxul sau kickboxul va pot ajuta sa va eliberati frustrarile intr-un mod sanatos si productiv.

3. Exercitiile cardio

Exercitiile cardio reprezinta o alta modalitate prin care va puteti reduce ritmul cardiac. Faceti orice exercitiu cu impact redus si va veti atinge scopul: incercati mersul pe jos sau joggingul timp de 20 de minute pe zi, de trei ori pe saptamana. Exercitiile cardio incurajeaza organismul sa elibereze endorfine, care ajuta si la un somn bun, care, la randul lui, reduce anxietatea.

4. Intinderi

Intinderile sunt un mod excelent de a calma tensiunea acumulata. Daca aceasta este acumulata in partea de jos a spatelui, intinderile “in cruce” ajuta la decomprimarea coloanei vertebrale: Stati jos cu picioarele in fata. Ridicati piciorul stang si plasati-l peste genunchiul drept, iar apoi intoarceti-va corpul spre dreapta.

5. Tai Chi

Tai Chi are beneficii atat pentru sanatatea mentala, cat si pentru cea fizica. O miscare de baza se numeste “Maini noroase”. Intindeti-va mana dreapta in fata corpului, in timp ce tineti mana stanga in lateralul corpului, cu ambele palme intoarse. Apoi, ridicati bratul stang in locul mainii drepte. Continuati miscarea circulara a mainilor pentru cateva minute.

Sursa: Health.com

A.C.

Articole similare:

  1. vitMATINA Cinci exercitii rapide pentru durerile de gat si umeri
  2. Tehnici de relaxare pentru combaterea stresului
  3. vitMATINA Exercitii pentru degetele amortite
  4. Cinci greseli pe care le faceti dimineata
  5. Alimentele care lupta impotriva stresului

Tags: , , ,

Un raspuns

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!

  1. Comentariu scris de 9vieti
    Publicat la data de 22.8.2014, ora 11:16 am

    UN articol util. Va sugerez totusi o corectie referitoare la punctul 5. In Romania practicantii numesc acel sistem “taijiquan” si nu” tai chi”. Iar “mana noroasa” preferam sa o numim “mana norilor”. Toate bune si zile faine!



Lasa un comentariu


Do NOT fill this !