6 surse excelente de acizi grasi Omega-3

Nucile, sursa de omega-3/ Foto: MorgueFile.com

Consumul de acizi grasi Omega-3 este recomandat pentru un stil de viata sanataos, iar printre beneficiile sale se numara reducerea inflamatiei, mentinerea sanatatii inimii, ameliorarea durerilor de articulatii, reducerea tensiunii arteriale, stimularea creierului, a memoriei si a functiilor cognitive. Care sunt cele mai bune surse de acizi grasi Omega-3?

Seminte de chia

Semintele de chia sunt cea mai bogata sursa de acizi grasi Omega-3, dar contin si foarte mult calciu, potasiu si fier.

Seminte de in

Doar un sfert de cana de seminte de in contine aproximativ 7 grame de acizi grasi Omega-3. Acestea ajuta la reducerea riscului dezvoltarii bolilor de inima, a cancerului sau a diabetului.

Nuci

The American Journal of Clinical Nutrition a descoperit ca o dieta care include si nucile contribuie la reducerea colesterolului rau. Nucile contin 2,8 grame de acizi grasi Omega-3.

Somon

Somonul este si el o sursa excelenta de Omega 3. Optati pentru somon salbatic in loc de cel de crescatorie de fiecare data cand puteti. Datorita dietei superioare, somonul salbatic contine mai putine grasimi si mai multi acizi grasi Omega-3.

Sardine

Sardinele sunt o sursa “super-concentrata” de omega 3. Acestea sunt bogate si in vitamina B12 si in proteine.

Branza tofu

O portie de branza tofu va ofera aproximativ 0,4 grame de acizi grasi Omega-3.

Sursa: Prevention

A.C.

Articole similare:

  1. vitMATINA Acizii grasi Omega-3 pot ajuta la reducerea efectelor negative ale fumatului
  2. Anumiti acizi grasi ofera protectie contra diabetului-studiu
  3. Cum puteti reduce consumul de carne: cinci surse importante de proteine
  4. 10 alimente care scad colesterolul
  5. Zece alimente pentru un par sanatos

Tags: , , ,

Nici un comentariu

Momentan, articolul nu are nici un comentariu. Ai o parere? Fii primul care deschide discutia!

Lasa un comentariu


Do NOT fill this !