5 alimente care ne ingrasa parul

Dieta si parul sanatos/ Foto: MorgueFile.com

Persoanele cu parul gras ar trebui sa fie atente si la regimul alimentar, nu numai la samponul pe care il folosesc pentru a da un aspect cat mai placut podoabei lor capilare, scrie 7sur7.be, citat de Agerpres.


“Felul in care arata parul si sanatatea lui sunt determinate, practic, de regimul alimentar”, afirma Tierra Tubbs, hair-stylist, care publica un Top 5 al alimentelor care pot face ca parul sa devina gras.

O prima categorie este reprezentata de prajeli. “Excesul de ulei din alimentele prajite se inflitreaza in corp, piele si la radacina firelor de par. Acest proces stimuleaza producerea excesiva de sebum, iar parul devine mai gras”, spune Katsumi Kassai, alt coafor.

O a doua categorie este alcatuita din produsele lactate. Laptele integral, smantana si untul intoduc in corp grasimi, ceea ce genereaza exces de sebum, lucru de pe urma caruia patimeste tot parul.

In egala masura, carnea grasa, care nu este buna pentru inima, face rau si parului, afirma Katsumi Kassai.

Si consumul de zahar poate face parul mai gras intrucat are efect inflamator si afecteaza foliculii capilari. O ultima categorie de alimente care ingrasa parul cuprinde painea, pastele fainoase si orezul, sustine specialistul mentionat.

A.C.

Articole similare:

  1. 6 obiceiuri “sanatoase” care va ingrasa
  2. De ce ne cade parul?
  3. vitMATINA “Mi se rareste parul!” Este stresul o cauza?
  4. Ce spun parul si scalpul despre sanatatea ta
  5. vitMATINA Dieta si parul. Ce elemente nutritive sunt importante pentru un par sanatos

Tags: , ,

Nici un comentariu

Momentan, articolul nu are nici un comentariu. Ai o parere? Fii primul care deschide discutia!

Lasa un comentariu


Do NOT fill this !